perangai

boleh tak kau tukar cara fikir kau dulu before kau nak suruh orang lain buat. buang jelah weh perangai ego kau yg menggunung tu, pastu jangan nak suruh orang asyik ikut cakap kau je. aku rasa patut ah aku tak boleh dgn kau sebab mesti orang selalu ikut cakap kau apa semua kan, sampai dekat aku, kau nak suruh aku buat macam tu mmg tak dapat ah. haha aku rasa kau yg typical minded. jgn nak cakap orang. and takpayah nak buat alasan, "dah memang perangai aku macamni, nak buat macamana" dudeeeeee, kalau perangai tak elok, boleh berubah kan? kalau dah ramai orang cakap kau macamtu, tolong lah sedar and ubah lah sikit even tak banyak. bukannya benda nak berubah jadi lagi jahat. kalau kau teruskan macamni, jgn tanya kenapa lah orang tak boleh nak ok dgn kau. oh kalau kau kata orang atau sesapa kawan2 kau takpernah tegur kau perangai mcmtu, haaa pandai2 ah pilih kawan. sebab kalau betul member, dia akan tegur kau to be better. tu baru betul 'true friends'.

sorry ah aku cakap kat sini sebab aku dah banyak dengar orang cerita pasal aku, tgk2 dari kau. aku dah kata, kalau takpuas hati, bgtau depan2. masalah between you and me takpayah nak cerita kat orang lain lah. now since kau pun takbgtau aku depan, hm mmg aku tulis kat sini ah. aku tak kisah kau baca ke tak, sukahati kau. kbye.

No comments: