jangan cakap banyak. bye. haha

This thing dah lama jadi, but now baru ada masa untuk cerita -.- haha okay dah senyap and baca je :

I have nothing to do with my ex boyfriend anymore. Semakin hari dia semakin merepek. Tak appreciate orang, take me for granted, hurts me like too many timessss! and its not the old him. yes, mmg orang kata, people change, but the way he change tu, dah jadi merepek just like i said. I felt nothing towards him mcam org kata, 'tawar hati' yeah thats the word. biasalah perempuan bila dh tawar hati, tak boleh buat apa ah kan. haha So, i made a decision, *dah malas nak dengar apa org lain cakap. they dont understand* i ask him to break. Its better this way for both of us. I dont love him anymore, so if i stay longer, macam no point kan? lagi rasa guilty sebab im in a relationship with one yg i tak suka, right? and after a while, kitorang break, tak ingat bila -.- haha Hm tu jelah kot cerita dia. Oh andd! I break with him, with my own decision, takde siapa siapa suruh and takde kena mengena dgn sesiapa. If macam lepasni, ada org baru, just dont blame him, and cakap mcm mcm abt him. Okay dah tu je. thanks bye!

No comments: