Totally change

Seriously rindu gila masa dulu. Masa tu kononnya you used to be my bestfriend i thought. i miss meeting you, i miss your voice, i miss everything pasal kau. I've heard you are happy with your life now. Thats good :) take good care of yourself okay? Tapi kenapa kau berubah? Kalau kau dah ada someone, kau memang tak boleh text siapa siapa dah eh? -.- Kau tak payah ingat aku nak suka kau lagi lah weh, dont worry. Tapi aku nak kau yang dulu. Everything aku share dengan kau, tapi sekarang, all that thing is just like a dream, sweet dream maybe :/ Dengan kau pun aku dah lama tak cerita cerita kan. Sekarang aku macam dah tak ada siapa nak share something. Diorang semua tak faham aku macam kau faham aku. Benda lama tu semua aku dah lupa tapi kau kena ingat, kau masih lagi kawan aku. So, i'll never ever forget my friends including you! notice that pleasee. Serioushit i miss the old you. :(

No comments: